MASJID

MASJID AL FALAH, TAMAN DESA JAYA, 81100, JOHOR BAHRU,JOHOR - JADIKAN MASJID TEMPAT KETENANGAN, KESEJAHTERAAN DAN KEJAYAAN

Khamis, 4 Ogos 2011

MUKADIMMAH

Bismillahirahmanirahim,
Assalamualaikum WaRahmatullahi WaBarakatuh.



Alhamdulillah, segala puji-pujian bagi Allah S.W.T. kerana dengan limpah kurnia dan rahmatNya kita dapat bersama-sama 'bersemuka dan berhubung' sesama ummah secara alam maya dan semoga dikurniakan kekuatan serta kemampuan untuk menunaikan kewajipan setiap Rukun Islam  yang diwajibkan. Masjid Al Falah dalam usaha menyampaikan sebarang maklumat mengenai aktiviti, program, pengumuman disamping untuk menjadikan medium berinteraksi secara online telah berusaha mengujudkan laman web / blog bagi tujuan tersebut. Walaupun sederhana dan terhad, diharap laman Web / Blog ini dapat menjadi 'Jambatan' komunikasi dua hala antara jawatankuasa Masjid Al Falah dengan jemaah / warga kariah Taman Desa Jaya khasnya dan masyarakat global amnya.
Segala buah fikiran, pandangan dan input dari muslimin dan muslimat amatlah dialu-alukan demi memantapkan lelaman ini.


Sebagai menyahut seruan 'dunia tanpa sempadan' maka Biro Penerbitan dan Teknologi Maklumat akan cuba sedaya upaya mempraktik dan menggunakan segala 'tools' yang ada untuk menyampaikan maklumat yang berkaitan dengan aktiviti masjid. Kami berdoa agar dikurniakan kekuatan serta kemampuan untuk menunaikan kewajipan ini dan semoga segala usaha kita diberkati ALLAH SWT.


Sekian,
Wabillahitaufik walhidayah, wasalamulaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan