MASJID

MASJID AL FALAH, TAMAN DESA JAYA, 81100, JOHOR BAHRU,JOHOR - JADIKAN MASJID TEMPAT KETENANGAN, KESEJAHTERAAN DAN KEJAYAAN

Isnin, 21 Mei 2012

MESYUARAT AGONG KOPERASI MASJID


AHAD, 20 Mei 2012Koperasi Kariah Masjid Taman Desa Jaya Johor Bahru  Berhad     mengadakan Mesyuarat Agong Tahunan Kali Pertama  tahun 2012 di Dewan Kuliah Masjid Al Falah. Majlis yang bermula dari jam 9.00 pagi didahului dengan  bacaan  doa   oleh  Tuan Haji Rebu Bin Haji Saiman, Imam Masjid Al Falah dan diikuti ucapan alu-aluan oleh Tuan Haji Kassim Bin Darim, Pengerusi Koperasi Kariah Masjid Taman Desa Jaya Johor Bahru Berhad. Majlis diteruskan dengan sesi taklimat, penerangan dan perasmian oleh En.Sahid bin Amun, Pegawai Pengembang Koperasi Negeri Johor dari Suruhanjaya Koperasi Malaysia. Taklimat yang disampaikan menjurus kepada persoalan mengenai apa itu koperasi, sejarah koperasi dan ‘mind set’ ahli koperasi yang perlu diubah demi menjayakan sesebuah pertubuhan Koperasi. Acara kemuncak ialah Mesyuarat Agong Koperasi yang dipengerusikan oleh Tuan Haji Kassim Bin Darim. Selain mengesahkan minit mesyuarat lalu, pembentangan penyata kewangan dan cadangan belanjawan tahun 2012, mesyuarat kali ini turut memilih pengganti kepada 4 orang Ahli Lembaga Koperasi yang digugurkan mengikut giliran sebagaimana yang diperuntukkan  dalam undang-undang kecil Koperasi.











1 ulasan:

  1. Dapatkan Produk-produk Muslim di Koperasi Pengilang Halal Thoyibba Perak Bhd. Kami adalah pembekal dan pengedar produk Halalan Thoyyiba.

    BalasPadam