MASJID

MASJID AL FALAH, TAMAN DESA JAYA, 81100, JOHOR BAHRU,JOHOR - JADIKAN MASJID TEMPAT KETENANGAN, KESEJAHTERAAN DAN KEJAYAAN

Isnin, 19 Ogos 2013

SUMBANGAN - UMNO BAHAGIAN TEBRAU

Ahad 4 Ogos 2013 - Majlis ringkas penyampaian sumbangan / bantuan kepada lebih 40 surau & 80 masjid dalam Kawasan Parlimen Tebrau telah diadakan di Dewan Kuliah Masjid Al-Falah. Yang Berhormat Datuk Hj. Maulizan Bin Bujang ( Adun Tebrau ) telah menyampaikan ole-ole ( Air Zam-Zam / Kuih Raya ) dan bantuan kewangan sebanyak Rm 1000.00 kepada setiap masjid & Rm 500.00 kepada setiap surau yang berada dalam kawasan Parlimen Tebrau. Turut hadir ialah Tuan Haji Nasir Bin Syukur, Penyelaras Surau dan Masjid Dun Tiram..

“ Walaupun Jumlahnya tidak seberapa, Sekurang-kurangnya ia dapat digunakan oleh pihak jawatankuasa surau & masjid untuk melaksanakan beberapa aktiviti dan program masjid, ” ujar Datuk Hj.Maulizan, dalam ucapan ringkasnya.



Kesemua penerima ( Pengerusi, Imam atau wakil masjid/surau ) berasa bersyukur dan gembira dengan pemberian yang diperoleh, lebih-lebih lagi di bulan Ramadan yang penuh dengan keberkatan ini. Haji Kassim Bin Darim, Pengerusi Masjid menerima sumbangan/bantuan tersebut bagi pihak Masjid Al-Falah, Taman Desa Jaya.
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan