MASJID

MASJID AL FALAH, TAMAN DESA JAYA, 81100, JOHOR BAHRU,JOHOR - JADIKAN MASJID TEMPAT KETENANGAN, KESEJAHTERAAN DAN KEJAYAAN

Jumaat, 25 Januari 2013

LAWATAN KOPERASI

JUMAAT, 18 JAN 2013 - Hj Kassim b Darim mengetuai lawatan muhibbah Ahli Lembaga Koperasi (ALK) dan jawatankuasa Koperasi Masjid Kariah Taman Desa Jaya Johor Bahru Berhad (KMKTDJJBB) ke  Koperai Masjid Taman Perling Johor Bahru Berhad (KMTPJBB). Lawatan bertujuan menimba ilmu dan berkongsi pengalaman berkaitan cara pengurusan berkesan selain mengambil peluang perkongsian perniagaan samada dari sudut perladangan, hartanah, ternakan dan sebagainya.

Seramai 11 orang wakil dari KMKTDJJBB yang megikuti lawatan tersebut teruja dan terbuka minda setelah diberikan penerangan jelas mengenai strategi dan pencapaian KMTPJBB yang disampaikan oleh Tuan Haji Yusof Bin Hassan, Pengerusi KMTPJBB.  Lawatan dan Perkongsian ilmu ini diharap dapat di manfaatkan dengan lebih teratur dan yakin oleh jawatankuasa KMKTDJJBB dalam merencanakan setiap gerak kerja untuk memulakan aktiviti perniagaan  atau pelbagai bidang berkaitan koperasi.
 

1 ulasan:

  1. Dapatkan Produk-produk Muslim di Koperasi Pengilang Halal Thoyiba Perak Bhd. Kami adalah pembekal dan pengedar produk halalan thoyyiba. Produk yang dikilangkan dengan piawaian Amalan Pengilangan Islam (IMP). "Bersama Tingkatkan Ekonomi Umat Islam"

    BalasPadam